Quarta-feira, Maio 03, 2006

da minha pele cara adentro mando eu

Entre os panfletos que repartiam na mani do 1º de Maio (curiosamente, este ano sem ir na sua procura apanhei-os tudos) derom-me um da Asociaçom Viguesa de Estudos da Maria. Nele convidam a participar na primeira convocatoria da Global Marijuana March em Vigo, que terá lugar o vindeiro 6 de maio a partires das 19:00 h. na praza da Constituiçom, e na que se exigirá a despenalizaçom do consumo de drogas. Podedes visitar o seu site e descarregar o panfleto em formato PDF em http://humano.ya.com/ave_maria.

Esta asociaçom leva já anos funcionando em Vigo, e sao conhecidos de cara ao público por serem os convocantes do Sao Canuto todos os anos. Tenho de reconhecer que, embora levo consumindo haxixe e marijuana de jeito habitual nos últimos vinte anos, nunca participei em actos deste tipo nem organicei-me em asociaçom alguma. Porém, estou a prol da despenalizaçom absoluta do consumo de drogas, e por suposto, este tipo de iniciativas tenhem todo o meu apoio.

Mas o que chamou a minha atençom, e o motivo pelo que escrebo estas linhas, é que na parte de atrás do panfleto, e tras uma breve apresentaçom das propriedades do cânhamo, incluírom uma série de recomendaçons dirigidas a aquelas pessoas que se iníciam no consumo destas sustâncias. Sao umas recomendaçons muito boas, surgidas sem dúvida de gente que leva muitos anos fumando. Nunca antes vira-as assim, numeradas e expostas de jeito tao didático, e como acho que uma mui boa ideia difundí-las, colo-as a continuaçom. Como bem dizem eles, fagades o que fagades, as drogas deveriam empregar-se para milhorar a qualidade das nossas vidas, nao para empeorá-la. Dispor da maior informaçom possível, e mais vindo de gente experimentada, pode ser uma ajuda para tomar a decissom mais ajeitada.

1.- O cânhamo afecta à capacidade de concentraçom. Tem isto presente se fumas e tes que estudar, trabalhar, conduzir um carro ou manejar qualquer tipo de maquinária.

2.- Se te passam um canuto e nao fumas tabaco, atento, a nicotina é muito aditiva.

3.- Os motivos para fumar podem ser muitos, pasá-lo bem, liberar energias criativas, relajar-se, meditar, socializar-se... mas nao agardes que o canuto solucione os teus problemas.

4.- Se fumas a cotio, trata de parar dois ou três dias de quando em vez. Ademais de dar um respiro aos teus pulmons, baixarás a tua tolerância e a próxima vez que fumes conseguirás colocar-te com menos cantidade.

5.- Algumas clases de haxixe e marijuana sao mais fortes que outras. Isto é devido a que tenhem distintos níveis de THC. É importante ter informaçom sobre a qualidade do que vas fumar.

6.- Se nao es fumador experimentado nao é boa ideia fumar e beber alcool, ou consumir qualquer outra sustância ao mesmo tempo, já que mudam os efeitos pudendo converter um subidom numa depressiva baixada.

7.- Se comes haxixe ou marijuana pensa que nao é doado dar com a dose ajeitada e que os efeitos tardam em aparecer de quarenta e cinco minutos a hora e meia. Come um anaco pequeno, o que botarias num canuto, e agarda os efeitos antes de comer outro anaco.

8.- Quando fumas haxixe ou marijuana há sustâncias que sao prejudiciais para a tua saude. O emprego de boquilhas com circuito enfriador, vaporizadores, etc, reduze-as, pelo que fam menos dano.

9.- Se o consumo de cânhamo fez-te mal, tes arcadas ou ansiedade, ante tudo tem calma. Procura um lugar tranquilo e relajado, come ou bebe algo e, sobor de tudo, deita-te. O cânhamo é vasodilatador e faz baixar a tenssom arterial; deitado tudo volta à normalidade com mais rapidez. Que nao te colha o frio e nao te asustes, em meia hora sentiras-te milhor.

10.- Se tomas alguma medicaçom consulta com o teu médico antes de consumir haxixe ou marijuana. Se estás grávida pensa-o bem. E se nao te sintes seguro de fumar, milhor nao o fagas. Há gente que nao tolera bem o cânhamo. Algúns nao desfrutam dos seus efeitos e sofrem paranoias, desmotivaçom, pensamentos obsesivos... Se te atopas neste caso, nao deverias insistir no seu consumo. Analisa pros e contras e toma a tua própria decissom. As drogas deveriam-se usar para desfrutar mais da vida, nao para pasá-lo mal.

Adicionar comentário

Adicionar comentário
 authimage